teisipäev, 13. september 2016

Eestimaa ilu läbi minu silmade!

Olen tavaline eestlane, kes märkab Eestimaa pinnal rohkelt väga mitmekülgset ilu. Kuna inimese aju ei suuda kõike nähtut talletada, siis olen enda abistamiseks ostnud peegelkaamera ning alustanud selle ilu talletamist harrastusfotograafina, samas pannes proovile oma psühholoogilised võimed ning anduda kuulamisele ja võimalusel anda head nõu. 

Minu eesmärk on püüda kaamerasse reaalselt kulgevat elu sellisena nagu ma seda näen reaalselt enda silmade läbi. Või siis isegi paremini. See on tõsiselt raske ülesanne, kuid mulle vägagi meeltmööda tegevus. Tegelikult olen selle tegevusega juba mõnda aega tegelenud. Kuid elu keerdkäigud, selle mitmetahulisus ning pinna all on rohkem kui esialgselt välja paistab, on pannud mind soovima kogetut ka kirja panema, et tutvustada iseendale ja teistele seda, et me ei tea, mida teine mõtleb, mida teine tunneb enne, kui ta on oma mõtted sõnadesse pannud. Isegi siis jääb väga palju pinna alla peitu, kuid väljaöeldu ise on juba samm teadmiste suunas.

Minu eesmärk ei ole ilu lahti riietada. Minu arvates on alastust väga raske fotografeerida. Kuid mulle meeldib alastust vaadata ning seetõttu ei ole mul ka alastuse vastu mitte midagi ning olen valmis selle raske sammugi astuma, et püüda ka sellel rindel maksimumi välja pigistada. Minu peamine eesmärk on siiski püüe leida ning samas mängida aktraktiivsuse ning seksuaalsuse pinnal, mis paneks fantaasia ning mõttemaailma tööle. Näidata asju nii, et nähtu paneb soovi ihaldama enamat ning näha rohkemat kui hetkel silmadega näha on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar