teisipäev, 27. september 2016

21-aastane hall hiireke


Ma ei oskagi öelda, mis minu tähelepanu temale tõmbas, sest rahva sees oli ta igati märkamatu, täiesti tavaline hall hiireke ning kadus massi sisse ära. Vaatamata sellele ma tean, et ka kõige märkamatumas inimeses on peidus midagi uut ja huvitavat. Kuid kui ta teiste inimeste hulgast millegagi silma ei paista, siis üldjuhul ei paku ta mulle tutvumiseks piisavat huvi. Pilku rahvamassist üle libistades märkasin ma aga tema nägu ning suutsin ära tabada pilgu tema näol. Võibolla see oligi see, mis minu tähelepanu temale tõmbas. Või siis minu fantaasia, mis sellest näoilmest omad järeldused tegi. Näos peegeldus ülim kirjeldamatu nukrameelsus. Mul tekkis soov teada saada selle nukrameelsuse tagamaadest ning panna end proovile ja see kurvameelsus kuidagi ka fotodele jäädvustada - proovida, kas ma saan sellega hakkama ning kuidas selline originaalsus läbi minu silmade piltidel kajastub. 

Kui ma mingil hetkel tema tähelepanu üritasin saada, siis oleks ta oma mõtetega nagu kusagil mujal olnud ning teda ümbritsev keskkond ja inimesed väga ei huvitanud. Oma eesmärkidest ning soovidest rääkides oli ta väga kahtleval seisukohal, pigem isegi eirav, kuid kui ma talle fotografeerimise eest tasu pakkusin, siis ta hetk kahtles, minu poolt veel veidi veenmist ning ta siiski nõustus. Tema hajameelsus ja eemalolek ei kadunud, isegi temaga suheldes mitte. Ta sai küll kõigest aru, mida küsisin ning andis adekvaatseid vastuseid, aga teda oleks nagu miski mure koormanud, nagu ta oleks mattunud suurde murest uputatud murepilve.
Teda pildistades ning samal ajal temaga suheldes selgus tõsiasi, miks ta oli suhteliselt lihtsalt nõus minuga kaasa tulema ning mulle raha eest modelliks olema. Ta oli rahalistes raskustes ning iga summa kuluvat talle ära. Kuigi seekord oli minu esmane eesmärk tema nukruse avastamine, siis olen alati püüdnud fotodele tabada ka naise seksuaalsust, senusaalsust, atraktiivsust
Igaljuhul, kui ta oli mulle avanud oma seksuaalse poole ning andnud aimu oma kehast, siis ma pidin teda lihtsalt alasti nägema. Ja nägingi. Hämmastav, kui kaunis võib ikka üks naise keha olla. Vaatamata sellele, et ta keha ei ole minu ideaal, olin ma siiski tõsises hämmingus. Kuid tema ei olnud oma kehaga rahul. Eks selliseid komplekse ole meil kõigil, kuid kui omada sellist keha ning sellega mitte rahul olla, siis see võtab lihtsalt sõnatuks. Vähemalt mind kui meest. Tegin talle selgeks, et jah, Sa võid ju mulle vastu vaielda ning Sa ei pruugi minuga nõustuda, aga minu arvates on Su keha jumalik. Sõna otseses mõttes. Ta ei nõustunud minuga, aga märkasin vist esimest korda naeratuse kübekest tema näol. Võimalik, et ta nägi selles minu mõtete siirust, mitte tavalisi komplimente, mille abil püütakse naist voodisse saada.
Viisin oma vestluse suhete ja seksini. Huvitaval kombel ei olnud tal selle vastu midagi. Ta oli muutunud avameelsemaks ning jutukamaks. Muide, kunagi oli mul olnud arvamus, et seksteemad on naiste jaoks täielik tabu. Mõnel juhul ongi olnud, aga mitte sellel korral. Kuigi mul oli tundmus, et ta on mingil moel kammitsais ning ta ei tunne end väga vabalt, tundus, et ta räägib siiski ausalt kõigest, mida mõtleb. Sain teada, et tal on olemas poiss-sõber ning ta armastab teda. Aga ikkagi ei olnud ta temaga õnnelik.

Tema jaoks on seks suhte üks kohustuslik osa. Ta pole kunagi varasemalt seksi nautinud. Isegi tema elu esimene vahekord oli olnud äärmiselt valulik ning ta oli arvamusel, et see on normaalne. Lihtsalt seetõttu, et kõik tema sõbrannad kinnitavad seda. Siinkohal ma tabasin küll ennast mõttelt, et mida kuradit te mehed oma neidudega küll teete? Kas tõesti oma laadungist lahti saamise tung on nii suur, et teid absoluutselt ei huvita, mida te oma neiule teete ning kuidas ta end tunneb nii esimese vahekorra ajal, armatsemise ajal kui ka pärast seda? Esimene vahekord oli tema jaoks nii õudne, et ta mõneks ajaks suisa loobus noormeestest ja seksist. Aga eks armastus sundis oma korrektuurid tegema ning andma võimaluse noormeestele.
Kui selgitasin talle, et see ei ole normaalne, et esimene vahekord nii valus on, siis ta oli vägagi hämmingus ning selles suhtes ebausklik. Valus võibki olla siis, kui noormees on hooletu ning ei hooli oma tüdrukust. Mees, kes oskab naisega käituda, et tekita esimesel vahekorral sellist piina. Kuigi temaga suheldes tekkis mul aegajalt tunne, et ta on täielikult eluvõõras (teatud punktides), siis huvitaval kombel oli ta noormehe soovil ka tagumist ust katsetanud. See oli veel suurem läbikukkumine olnud. Algus oli täielik piin ning kaugemale ei jõutudki.
 

Ta istus täiesti alasti mu voodil. Kui ma hakkasin talle lähenema, tegi ta suured silmad ning püüdis mulle selgeks teha, et see ei sobi talle. Selgitasin, et ma ei taha talle midagi halba teha. Püüan vaid näidata, et intiimelu ei ole nii karm kui ta seni on arvanud. Kõik piirangud on vaid tema peas kinni. Piirangutest lahti lastes ja keskendudes oma kehale ning tunnetades puudutusi, hakkab ta suurt naudingut kogema. Mõne hetke pärast ta leebus ning minu soov sai õnnistuse. Ta oli väga tundlik. Arvestades seda, kui vähese abiga ta nii kiiresti orgasmini jõudis, olin taas tõsises hämmingus, kui ta tunnistas, et see oli tema esimene orgasm. Ma olin sõnatu. Nüüd oli küll tõsine pettumus meeste osas. Sel hetkel tabasin end isegi mõttelt, et ma suisa hakkan mõistma naisi, kes ei taha meestele anduda. Sellega oli tema vastupanu ka murtud. Hakkasin ka mõistma, miks seks võis talle varasemalt selline piin olla. Tema naiselikkuse kroon oli lihtsalt suhteliselt tihe ning sellega ei oldud piisavalt hoolivalt ringi käidud, et anda vajalikku niiskust. Andsin talle ka mõista, et ta on väga tihe ning ta suutis mind taas hämmastada. Naine, kes põhimõtteliselt on pereväärtustele pühendunud ning "ühe mehe naine", küsib kartlikult, väriseva häälega võõralt mehelt, et kas mulle meeldib see. Ma ei tea, kas ma sain temast ehk valesti aru, aga ta oleks nagu muret tundnud, et äkki mulle see ei meeldi. See oli hetk, kus ma adusin, et ta muretseb minu heaolu pärast. Tunnistasin talle ausalt, et mulle väga meeldib ning nägin taas tema näol väikest rõõmuhelkset muiet, samas ka suurt rahulolu ning tema kehast oli tunda meeletut pingelangust. Ta oli õnnelik ja mina olin rahul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar